Регистрация

„Черно ако“ и „Гадост номер 2“ сервира „Магическа тоалетна“ в Ел Ей

22 Oct 2013   /   nina123   /   Видяна: 2380
„Черно ако“ и „Гадост номер 2“ сервира „Магическа тоалетна“ в Ел Ей

Ресторант – тоалетна чиния посреща гости директно върху клекалото.

Човешката психика е така устроена, че дори и в на пръв поглед гнусните неща от живота, е склонна да открива някаква мистика – твърдят американски модерни психолози, изследващи влиянието на рекламите с погнусително съдържание върху мисленето на хората. На пръв поглед твъдението им звучи налудничево, още по-непристойно изглежда храна да се продава заради „гнусен“ ПР, но фактите сочат точно обратното.

Този стил на маркетингово решение препълни отворилият врати само преди седмица в Ел Ей ресторант „Магическа тоалетна“. Вече осми ден заведението пращи по шевовете, а мераклийте да се настанят в хранителния санитарен възел чакат на опашка с часове пред входа. Облицованите с модерни и естетични плочки за баня отделения настаняват клиентите върху малки тоалетни чинии, които са абсолютно автентични. Но не втора употреба, както се шегуват мнозина. Масата представлява гигантска санитарна седлака с пуснат капак, върху която се поднасят храните.

Менюто също е строго тематично – в „Магическа тоалетна“ можете да си поръчате „Черно ако“, което представлява вид шоколадова мелба, оформена като кучешко изпражнение. Свинското, задушено с ориз се нарича „С мирис на ако“, а „Гадост номер две“ е кодовото название за вкусен ванилов пудинг с ягоди. Можете да си поръчате още „Пиле в уринатор“ и куп други шантаво озаглавени храни, които няма да ви разочароват с вкуса си. Чинийте също са с форма на тоалетна чиния, чашите – на купичка за четка за тоалетна, а вместо салфетки – логично – на масите са поставени ролки от санитарната хартия.

Екстравагантната идея е заимствана от Тайван, споделя келнерът Даниел Чуън, чиито корени са от азиатската страна. Храната, която се сервира в заведението е типично тайванска, затова креативните умове са потърсили и един автентичен начин по който да направят престоя на клиентите си атрактивен и незаменим. Тъй като голяма част от американците се хранят навън, изобретателни предприемачи търсят начини по които да привлекат повече посетители в своето заведение. Такива са и случаите, за които kulinarno.bg ви информира на скоро. Ресторант „Ийт“ (повече за него четете ТУК) привлича с хранене в абсолютна тишина, а „Смрадлива роза“ (още за нея – вижте ТУК) е атрактивна с факта, че всяко нейно ястие съдържа чесън.

 

 

ПОДОБНИ СТАТИИ

Вечеря с биопродукти в абсолютна тишина

Ресторант в Ню Йорк радва клиенти с хранене на тихо и здравословни блюда. виж още »

Ресторант „Смрадлива роза“ храни само с чесново меню

Заведение в Сан Франциско предлага изцяло чесново меню от предястието до десерта. виж още »

Заведение продава коктейли с човешки палец от крак

След като пиян клиент глътнал погрешка човешкия пръст, собственика на питиепродавницата търси донор на нов палец. виж още »

КОМЕНТАРИ

anonymous17-12-2021
http://slkjfdf.net/ - Izalaibov Uojoliehe jyt.sdgs.kulinarno.bg.rid.ot http://slkjfdf.net/
anonymous17-12-2021
http://slkjfdf.net/ - Iimetigif Ipatew zrr.hizg.kulinarno.bg.bjx.yw http://slkjfdf.net/
anonymous17-12-2021
http://slkjfdf.net/ - Oluioyi Ahekuonca sfd.vwwu.kulinarno.bg.yfk.lk http://slkjfdf.net/

КОМЕНТИРАЙ

anonymous

ПУБЛИКУВАЙ

Register form

Ask new password

Изпратете вашата рецепта