Регистрация

Тридневна диета спасява от захарна зависимост

26 Apr 2018   /   nina123   /   Видяна: 1214
Тридневна диета спасява от захарна зависимост

Ако не искате да сте грозни, болни и дебели, сведете до минимум консумацията на захар, съветва хранителният експерт Брук Алпърт.

 

Сладкият вкус е най-търсен от човешкото небце. И докато хората са склонни да откажат пресен зеленчук или полезна купичка пълнозърнеста каша, то се оказва доста по-трудно да кажат „НЕ“ на десертите и изкусителните сладкиши с шоколад, карамел, подсладени сирена и плодове. Още от невръстна възраст детето желае сладкиши и тази страст владее сетивата завинаги. Волята е единственото оръжие, с което човек се бори срещу натрапчиво търсената наслада от десерта.

 

Бялата захар е наркотик и води до пристрастяване, обяснява американският хранителен експерт Брук Алпърт, сочейки кристалния подсладител като един от виновниците за множество болести с летален край и за затлъстяването в глобален мащаб на нациите днес. С хапването на крак, по заведения и дори с домашно направените храни и напитки, човек приема много повече захар, отколкото е полезно и така бавно но сигурно се самоубива.

 

Колкото повече захар приемаме, толкова повече я желаем. Доказано е, че тялото търси още сладкиши, когато получава от тях. Организмът привиква да поддържа по-високи нива на кръвна захар и когато не са задоволени, се изпада в състояние, близко до наркотичната абстинентност. Затова постепенно захарта трябва да се намаля и ограничава, като се спазват няколко правила.

 

Спрете захарта изведнъж, но за кратко време. Тази диета за прочистване от захарна зависимост дава Алпърт на повечето си пациенти. Под спиране на захарта се разбира абсолютно изключване за 3 дни на всякакви подсладители, включително мед и плодове от менюто. В прочистващата тридневка се ядат само подсолени зеленчуци и се консумират неподсладени чайове. Така се ограничават въглехидратите в организма.

 

Захранване със захар след края на диетата. В ужасяващите за психиката и благодатни за тялото три дни, оргамизнът преминава в друга фаза на работа, в която вече не се нуждае от задължителния сладкиш. Вместо него можете да хапвате плодове, но без да ги подслаждате. Кафето и чаят овкусявайте с мед, но се пригответе за абстинентни атаки.

 

Когато се яде въглехидратна храна, се появява желанието за хапване на сладкиши. Ето защо ако преядете с хляб, картофи или ориз, после ще се появи неистово желание да получите десерт. Ако устоите първите няколко абстиненции, самоубеждавайки се, че сте приели достатъчно калории, а и трудът ви за загърбване на захарта не бива да е напразен, то след това ще приучите тялото си да търси десерт много по-рядко и не така натрапчиво. Ето как ще влезете в режим на здравословна консумация на въглехидрати и разумно ще се погрижите за здравето и визията си.

ПОДОБНИ СТАТИИ

Прекаляването със захарта ни прави агресивни

Бялата захар предизвиква психически смущения, отключва гнева и параноята.   виж още »

Защо с оскъдно хранене пак дебелея?

Причините са в неправилното разпределение на храненията и продуктите в тях, както и заради екстремно запасяване на тялото.   виж още »

Иновативни сладкиши – по-малко захар и подсладители, но същата сладост

Учени откриха как да се намали количеството захар в десертите, без да се промени вкусът им.   виж още »

КОМЕНТИРАЙ

anonymous

ПУБЛИКУВАЙ

Register form

Ask new password

Изпратете вашата рецепта