Регистрация

Петдневна диета с пресени лук и чесън подготвя за лятото

12 May 2020   /   nina123   /   Видяна: 43
Петдневна диета с пресени лук и чесън подготвя за лятото

С идването на топлото време кой не иска да разхожда стройна фигура? Но вместо това тук-там натежават килца, поувисват паласки и коремни катчета, които влияят на настроението и самочувствието. Затова се обръщаме към корените, откривайки стара родопска пролетна диета, която за пет дни вкарва тялото в режим на горене на мазнини, прочистване от тежката храна и зареждане с витамини. Лучената диета, макар и миризлива, е ефикасна и помага на кожата да се адаптира към по-силното слънце. В допълнение бори вътрешни възпаления, понижава кръвното налягане и подобрява храносмилането. За финал чисти акнето и комедоните и спира възпалителните процеси и на ниво дерма. (Вижте за какво още е полезен пресният лук.)

 

Какво представлява лучената диета? Това е нискокалоричен и нисковъглехидратен хранителен режим, изключващ месо и риба. В него са включени основни пролетни продукти, съчетани с млечни и яйчени ястия. Спазва се пет дни, като в режима са описани трите основни хранения. Ако прегладнеете, можете да си позволите междинни закуски от ядки, пресни плодове, свежи салати или чаша подсладено с мед мляко.

 

Ден 1: Закусват се две варени яйца с четири стръка пресен лук. На обяд се хапват 150-200 г бяло сирене с 3 стръка пресен чесън. Вечеря се голяма порция зелена салата (всякакви листни зеленчуци), в която можете да добавите репички и задължително два стръка пресен лук и пресен чесън. Разрешена е чаша вино и добавка от краставица.

 

Ден 2: Закусете пресни плодове с кисело мляко, в количество, достатъчно да ви засити. Не подслаждайте киселото мляко. На обяд си направете омлет с три яйца, наситнени 2 стръка пресен лук и 2 стръка пресен чесън. Можете да добавите в омлета до 80 г натрошено сирене и още зеленчуци по желание – чушки, тиквички, домат. Вечеряйте отново зелена салата с пресен лук и чесън, в която можете да добавите ядки и кашкавал.

 

Ден 3: Наситнете стрък пресен лук и стрък пресен чесън и ги смесете с намачкано бяло сирене. С тази смес можете да си намажете пълнозърнести крекери или до 2 филийки пълнозърнест хляб. Старайте се да използвате тестено изделие без бяло брашно и да не прекалявате с количествата. На обяд хапнете зелена салата с пресни лук и чесън. За вечеря си сварете две яйца и ги рендосайте. Добавете шарена сол и наситнени пресен лук и чесън. Ако не се заситите, хапнете и краставица.

 

Ден 4: Хапнете до 300 мл кисело мляко с до 1 с.л. мед в него. Можете да добавите и сурови ядки до 50 грама. За обяд си сгответе постен ориз със спанак и пресен лук за две порции – ще ви трябва и за утрешната вечеря. Наяжте се подобаващо, защото на вечеря ви се полага само зелена салата с лук и чаша вино по желание (до 120 мл).

 

Ден 5: Закусете 150 г сирене с няколко стръка пресен лук. На обяд си направете омлет с 3 яйца, пресни лук и чесън и по желание добавка от още зеленчуци, но без сирене. На вечеря си дояжте ориза от вчерашния обяд. А утре сутрин щом станете, се премерете – нека кантарът покаже постигнатите резултати. В следващите дни, ако не се отпуснете изведнъж с хапването на вредности и късното вечеряне, се очаква смъкването на килограми и обиколки да продължи. А ако продължите да включвате пресните лук и чесън в менюто си, си гарантирате дълготраен отслабващ ефект.

 

Споделете постигнатите резултати на фейсбук страницата на kulinarno.bg и се изфукайте с промяната.

 

 

ПОДОБНИ СТАТИИ

Левурда – модерен, вкусен и много полезен зеленчук

Левурда бори пролетната умора, регулира стомаха и червата, понижава кръвното налягане, теглото и холестерола и носи уникален вкус и визия на солените виж още »

Редовното хапване на пресен лук подобрява здравословното състояние

Зеленият лук се грижи за храносмилането и перисталтиката, набавя на тялото важни витамини и елементи, разкрасява и подобрява кръвосъсирването.   виж още »

Пролет е – яжте зеле за секси и здраво тяло

Зелето е богато на витамини и минерали и бедно на калории, затова може да се хапва от всеки, който държи на външния си вид и устойчивостта на организм виж още »

КОМЕНТИРАЙ

anonymous

ПУБЛИКУВАЙ

Register form

Ask new password

Изпратете вашата рецепта